Sugarland Express
Dostępne na
SkyShowtime

Sugarland Express The Sugarland Express

6.6 /10
419 ocen
1974 110 min Wydany

Lou Jean Poplin i jej mąż odbywający wyrok zostali pozbawieni swojego dziecka przez stan Teksas i postanawiają zrobić wszystko, aby go odzyskać. Lou Jean wyprowadza Clovisa z więzienia, a oboje kradną swojego syna z domu zastępczego oraz biorą zakładnika w postaci policjanta. Kiedy rozpoczyna się ogromna obława w całym Teksasie, para staje się nieprawdopodobnymi bohaterami ludowymi i nawet zaczynają łączyć się ze schwytanym policjantem.

Obsada Pełna obsada i ekipa

Goldie Hawn
Goldie Hawn

Lou Jean Poplin

William Atherton
William Atherton

Clovis Poplin

Ben Johnson
Ben Johnson

Captain Tanner

Louise Latham
Louise Latham

Mrs. Looby

Harrison Zanuck
Harrison Zanuck

Baby Langston

A.L. Camp
A.L. Camp

Mr. Nocker

Jessie Lee Fulton
Jessie Lee Fulton

Mrs. Nocker

Dean Smith
Dean Smith

Russ Berry

Ken Hudgins
Ken Hudgins

Standby #1

James N. Harrell
James N. Harrell

Mark Fenno

Frank Steggall
Frank Steggall

Logan Waters

Roger Ernest
Roger Ernest

Hot Jock #1

Guich Koock
Guich Koock

Hot Jock #2

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Steven Spielberg
Operator zdjęć Operator zdjęć Vilmos Zsigmond
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej John Williams
Producent Producent Richard D. Zanuck , David Brown
Historia Historia Steven Spielberg , Hal Barwood , Matthew Robbins
Scenariusz Scenariusz Hal Barwood , Matthew Robbins
Montażysta Montażysta Edward M. Abroms , Verna Fields
Obsada Obsada Mike Fenton , Shari Rhodes
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne Joe Alves
Dźwięk Dźwięk John R. Carter
Charakteryzator Charakteryzator Del Armstrong
Fryzjer Fryzjer Susan Germaine
Kierownik produkcji jednostki Kierownik produkcji jednostki William S. Gilmore
Pierwszy asystent reżysera Pierwszy asystent reżysera James Fargo
Recenzje (2)

Co sądzą inni widzowie

66 %
Średnia ocena
2
Łącznie recenzji
DanDare
DanDare
01. 06. 2020
60%

Pierwszy właściwy film Stevena Spielberga ma świetną fotografię od Vilmosa Zsigmonda. Ton jest niepewny. Film drogi, tragiczna komedia z karambolami samochodowymi, oparta na faktach. Lou Jean Sparrow…

Pierwszy właściwy film Stevena Spielberga ma świetną fotografię od Vilmosa Zsigmonda. Ton jest niepewny. Film drogi, tragiczna komedia z karambolami samochodowymi, oparta na faktach. Lou Jean Sparrow Poplin (Goldie Hawn) wyciąga swojego męża Clovisa (William Atherton) z więzienia kilka tygodni przed jego rzeczywistym zwolnieniem. Wszystko po to, aby uratować ich dziecko, które zostało zabrane i było gotowe do adopcji. Porywają policjanta, co prowadzi do tego, że są ścigani przez policję i media. Goldie Hawn jest ostra jak Lou Jean, ale jest również niewiarygodnie impulsywna. Historia, która wymagała więcej pracy, Spielberg stworzył jednak udany film.

CinemaSerf
CinemaSerf
01. 04. 2023
60%

Kiedy "Clovis" (William Atherton) zostaje uwięziony, jego żona "Lou Jean" (Goldie Hawn) staje przed zagrożeniem utraty syna na adopcję. Ona nie ma zamiaru na to przymykać oka, więc postanawia uwolnić…

Kiedy "Clovis" (William Atherton) zostaje uwięziony, jego żona "Lou Jean" (Goldie Hawn) staje przed zagrożeniem utraty syna na adopcję. Ona nie ma zamiaru na to przymykać oka, więc postanawia uwolnić swojego męża z więzienia, aby mogli odebrać swojego dziecka i udać się do Meksyku. Jednak rzeczy nie idą zgodnie z planem, i bardzo szybko znajdują się w porwanym radiowozie, którym kieruje "Oficer Slide" (Michael Sacks). Oczywiście, policja - pod czujnym okiem "Kpt. Tannera" (Ben Johnson) - zwiększa stawkę, a teraz mamy do czynienia z pościgiem, w który zaangażowane są praktycznie wszystkie pojazdy policyjne w kraju! Z każdym przejechanym kilometrem stopniowo pogrążają się w coraz większych problemach, ale równocześnie zaczynają zdobywać sympatię swojego zakładnika i wywołują pewną sympatię u swojego prześladowcy, gdy ich sytuacja zaczyna poruszać struny serca. Miejscami jest to nieco absurdalne i zdecydowanie za długie, ale pokazuje to, że Goldie Hawn ma talent - jako aktorka z silną narracją do przekazania, i jako kobieta o doskonałym poczuciu humoru. Jest tu humor. Nie zawsze działa i czasami jest może nieco zbyt komiczne. Wprowadza również i rozwija pewną głębię postaci - w tym Sacksa i Johnsona - co znalazłem zaangażujące, gdy historia się toczyła. Wszystko oparte jest na prawdziwej historii, więc nie za wiele Steven Spielberg mógł zrobić z zakończeniem, ale podróż, którą nas prowadzi, jest wystarczająco rozrywkowa.

6.6

Głosowano 419×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500