Anioł

Anioł El Ángel

7.4 /10
555 ocen
2018 115 min Wydany

Buenos Aires, Argentyna, 1971. Carlos Robledo Puch to 19-letni chłopak o aniołowej twarzy, ale i zawodowy złodziej, który działa bezlitośnie, bez skruchy. Kiedy spotyka Ramóna, razem podążają ciemną ścieżką przestępstwa i śmierci.

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Luis Ortega
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Moondog
Operator zdjęć Operator zdjęć Julián Apezteguia
Producent wykonawczy Producent wykonawczy Javier Braier
Producent Producent Hugo Sigman , Sebastián Ortega , Pedro Almodóvar , Agustín Almodóvar , Matías Mosteirín , Esther García , Leticia Cristi , Axel Kuschevatzky , Pablo Culell
Montażysta Montażysta Guille Gatti
Projektant kostiumów Projektant kostiumów Julio Suárez
Kierownik produkcji Kierownik produkcji Mercedes Tarelli
Reżyser dźwięku Reżyser dźwięku José Luis Díaz
Scenografia Scenografia Julia Freid
Projektant dźwięku Projektant dźwięku Gonzalo Matijas
Sound Mixer Sound Mixer Flavio Nogueira
Logo Firma
El Deseo ES
TVE ES
INCAA AR
Telefe AR
K & S Films AR
Underground Producciones AR
Język
Español
Recenzje (1)

Co sądzą inni widzowie

74 %
Średnia ocena
1
Łącznie recenzji
CinemaSerf
CinemaSerf
23. 05. 2024
70%

Lorenzo Ferro naprawdę dobrze sobie radzi tutaj i jest dość przekonujący jako kręconowłosy, niewinny argentyński chłopak (Carlos), który w wieku siedemnastu lat miał już fortepian swoich rodziców…

Lorenzo Ferro naprawdę dobrze sobie radzi tutaj i jest dość przekonujący jako kręconowłosy, niewinny argentyński chłopak (Carlos), który w wieku siedemnastu lat miał już fortepian swoich rodziców wypełniony nieuczciwie zdobytymi pieniędzmi. Jego dzieciństwo w szanowanej rodzinie nie sugerowało niczego nadzwyczajnego, dopóki nie poszedł do szkoły i nie spotkał charyzmatycznego drobnego przestępcy Ramóna (Chino Darín). Był zadurzony, i praktycznie nie było nic, czego by nie zrobił, aby zdobyć i zatrzymać uwagę swojego nowego przyjaciela. Kiedy zaczyna to obejmować dostęp do broni, samochodów i narkotyków... Reszta filmu to kreatywnie rozszerzony historyczny fakt, kiedy ten młody człowiek odkrywa, że przemoc jest drogą do bogactwa i sukcesu, co prowadzi do zabijania i to - no, uderzenia krwi do głowy są uzależniające. Naprawdę można sobie wyobrazić postać rozdająca hostie w niedzielę i uśmiechająca się do niemowląt, ale był naprawdę o wiele bardziej zręczny z pistoletem na odległość oka. Jego zatrzymanie samo w sobie tylko służyło do jeszcze bardziej podgrzania jego pragnienia uznania. Media miały go na każdej pierwszej stronie i na każdej stacji telewizyjnej. Nawet udaje mu się uciec - ale i to wydaje się być raczej tylko chwytem reklamowym. Produkcja jest trochę surowa; próby sugerowania pewnego rodzaju płynności płciowej u Carlosa nie wypadają zbyt dobrze, a jest zbyt wiele dialogów, ale występ Ferro jako człowieka, dla którego zabijanie innych życie nic nie oznaczało, był, moim zdaniem, dość socjopatycznie absorbujący.

7.4

Głosowano 555×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500