Lato

Lato Лето

7.4 /10
317 ocen
2018 126 min Wydany

Leningrad, lato 1981 roku. Zespoły z Zachodu zyskują popularność w ZSRR pomimo zakazów i cenzury. Zgodnie z prawem muzyki można słuchać tylko w skupieniu i na siedząco. Według władz rock to 'choroba buntowników przeciw ustrojowi'. Mike jest gwiazdą undergroundowej sceny muzycznej, jego utwory słucha się tylko za zamkniętymi drzwiami. Utalentowany Wiktor dopiero zaczyna karierę. Obydwaj muzycy zakochują się w Nataszy.

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Kirill Serebrennikov
Scenariusz Scenariusz Michael Idov , Lily Idov , Kirill Serebrennikov
Producent Producent Ilya Stewart , Pavel Burya , Murad Osmann , Mikhail Finogenov
Producent liniowy Producent liniowy Elizaveta Chalenko
Koproducent Koproducent Ilya Dzhincharadze , Charles Chekhov , Ekaterina Yarotskaya
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Tatyana Dolmatovskaya
Charakteryzator Charakteryzator Tamara Frid
Reżyser dźwięku Reżyser dźwięku Boris Voyt
Scenografia Scenografia Andrey Ponkratov
Pomysł Pomysł Ivan Kapitonov
Producent pomocniczy Producent pomocniczy Pierre Mazars , Yohann Comte , Carole Baraton
Logo Firma
Bac Films FR
CNC FR
Hype Film RU
Charades FR
KinoVista FR
Język
Pусский
Recenzje (1)

Co sądzą inni widzowie

74 %
Średnia ocena
1
Łącznie recenzji
Simon Foster
Simon Foster
13. 11. 2018

Tematy antyestablishmentowe i motywy miłosne, które są inherentne dla gatunku rock/popowej biografii, zostały wcześniej zbadane w The Doors Olivera Stone'a (1991), Cameron Crowe's Almost Famous (2000…

Tematy antyestablishmentowe i motywy miłosne, które są inherentne dla gatunku rock/popowej biografii, zostały wcześniej zbadane w The Doors Olivera Stone'a (1991), Cameron Crowe's Almost Famous (2000) i Anton Corbijn's Control (2007), ale rzadko z tak gorzką melancholią, bolesnym romantyzmem i sugestywnym przedstawieniem czasu i miejsca...

7.4

Głosowano 317×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500