Kop w tyłek, który potrzebowały filmy eksploatacyjne.
Kop w tyłek, który potrzebowały filmy eksploatacyjne.
Grupa bogatych i samolubnych ojców rodzin corocznie spotyka się na łowach na pustyni. Tym razem jednak jedno z nich zabiera kochankę, co prowadzi do niebezpiecznego napięcia i tragicznych konsekwencji. Oparta na życiu mloda kobieta wyrusza na drogę zemsty w nieprzyjaznej pustyni.
Jen
Richard
Stan
Dimitri
Roberto
Richard's Wife (titlesvoice)
Stanowisko | Nazwy |
---|---|
Reżyser Reżyser | Coralie Fargeat |
Montażysta Montażysta | Coralie Fargeat , Bruno Safar , Jérôme Eltabet |
Scenografia Scenografia | Pierre Quefféléan |
Projekt kostiumów Projekt kostiumów | Élisabeth Bornuat |
Operator zdjęć Operator zdjęć | Robrecht Heyvaert |
Producent Producent | Marc-Etienne Schwartz , Marc Stanimirovic |
Obsada Obsada | Martin Rougier |
Asystent kierownika artystycznego Asystent kierownika artystycznego | Amin Rharda |
Kierownik produkcji Kierownik produkcji | Ludovic Naar |
Pierwszy asystent reżysera Pierwszy asystent reżysera | Valentin Rodriguez |
Montażysta ADR Montażysta ADR | Thibaut Dupuis , Alain Castillo |
Montażysta dialogów Montażysta dialogów | Benjamin Alves , Hélène Thabouret |
Foley Foley | Grégory Vincent |
Montażysta efektów Foley Montażysta efektów Foley | Nathan Robert |
Projektant dźwięku Projektant dźwięku | Jérôme Faurel |
Logo | Firma |
---|---|
![]() |
Nexus Factory
BE
|
![]() |
Monkey Pack Films
FR
|
![]() |
uMedia
BE
|
![]() |
M.E.S. Productions
FR
|
![]() |
Logical Pictures
FR
|
![]() |
Charades
FR
|
Język |
---|
English |
Français |
Co sądzą inni widzowie
Kop w tyłek, który potrzebowały filmy eksploatacyjne.
Kop w tyłek, który potrzebowały filmy eksploatacyjne.
Zemsta miała wiele zalet. Aktorstwo było zaskakująco dobre. Symbolika była dobrze wykonana. Naprawdę wyglądała, jakby przeszła przez piekło na pustyni z brudnymi włosami i brudem. Praca kamery i…
Zemsta miała wiele zalet. Aktorstwo było zaskakująco dobre. Symbolika była dobrze wykonana. Naprawdę wyglądała, jakby przeszła przez piekło na pustyni z brudnymi włosami i brudem. Praca kamery i otoczenie były wybitne. Niestety pierwszy konflikt, który stanowi podstawę dla reszty filmu, okazał się zbyt przesadzony i całkowicie nieprawdopodobny. Nie wspominając o absurdalnych ilościach krwi wszędzie. Chciałabym więcej wiarygodności i mniej bezsensownego okrucieństwa.
Bardzo ważne było, aby Jen na początku filmu została w pełni zobiektywizowana, aby pokazać, że czuje się swobodnie ze swoim ciałem i jak go używa, że czuje się swobodnie w tym, jak uwodzi mężczyzn i…
Bardzo ważne było, aby Jen na początku filmu została w pełni zobiektywizowana, aby pokazać, że czuje się swobodnie ze swoim ciałem i jak go używa, że czuje się swobodnie w tym, jak uwodzi mężczyzn i przyciąga męską uwagę. Jednak problemem nie jest to, że postacie męskie uważają, że sposób, w jaki wygląda, upoważnia je do traktowania jej tak, jakby mogli ją użyć, a potem wyrzucić jak bezwartościowy śmieć. Męskie spojrzenie w filmie często sugeruje, że kobiety są odpowiedzialne za akty przemocy seksualnej popełnione na nich, co jest głęboko problematyczne. Poprzez każdą postać męską chciałam pokazać różne zachowania nadużywcze, które w dużej mierze stały się znormalizowane w dzisiejszym społeczeństwie.
RECENZJA
RECENZJA