Kop w tyłek, który potrzebowały filmy eksploatacyjne.
Kop w tyłek, który potrzebowały filmy eksploatacyjne.
Canal+
Voyo
Grupa bogatych i samolubnych ojców rodzin corocznie spotyka się na łowach na pustyni. Tym razem jednak jedno z nich zabiera kochankę, co prowadzi do niebezpiecznego napięcia i tragicznych konsekwencji. Oparta na życiu mloda kobieta wyrusza na drogę zemsty w nieprzyjaznej pustyni.
Jen
Richard
Stan
Dimitri
Roberto
Richard's Wife (titlesvoice)
| Stanowisko | Nazwy |
|---|---|
| Reżyser Reżyser | Coralie Fargeat |
| Montażysta Montażysta | Coralie Fargeat , Bruno Safar , Jérôme Eltabet |
| Scenografia Scenografia | Pierre Quefféléan |
| Projekt kostiumów Projekt kostiumów | Élisabeth Bornuat |
| Operator zdjęć Operator zdjęć | Robrecht Heyvaert |
| Producent Producent | Marc-Etienne Schwartz , Marc Stanimirovic |
| Obsada Obsada | Martin Rougier |
| Asystent kierownika artystycznego Asystent kierownika artystycznego | Amin Rharda |
| Kierownik produkcji Kierownik produkcji | Ludovic Naar |
| Pierwszy asystent reżysera Pierwszy asystent reżysera | Valentin Rodriguez |
| Montażysta ADR Montażysta ADR | Thibaut Dupuis , Alain Castillo |
| Montażysta dialogów Montażysta dialogów | Benjamin Alves , Hélène Thabouret |
| Foley Foley | Grégory Vincent |
| Montażysta efektów Foley Montażysta efektów Foley | Nathan Robert |
| Projektant dźwięku Projektant dźwięku | Jérôme Faurel |
| Logo | Firma |
|---|---|
|
Nexus Factory
BE
|
|
Monkey Pack Films
FR
|
|
uMedia
BE
|
|
M.E.S. Productions
FR
|
|
Logical Pictures
FR
|
|
Charades
FR
|
| Język |
|---|
| English |
| Français |
Co sądzą inni widzowie
Kop w tyłek, który potrzebowały filmy eksploatacyjne.
Kop w tyłek, który potrzebowały filmy eksploatacyjne.
Zemsta miała wiele zalet. Aktorstwo było zaskakująco dobre. Symbolika była dobrze wykonana. Naprawdę wyglądała, jakby przeszła przez piekło na pustyni z brudnymi włosami i brudem. Praca kamery i…
Zemsta miała wiele zalet. Aktorstwo było zaskakująco dobre. Symbolika była dobrze wykonana. Naprawdę wyglądała, jakby przeszła przez piekło na pustyni z brudnymi włosami i brudem. Praca kamery i otoczenie były wybitne. Niestety pierwszy konflikt, który stanowi podstawę dla reszty filmu, okazał się zbyt przesadzony i całkowicie nieprawdopodobny. Nie wspominając o absurdalnych ilościach krwi wszędzie. Chciałabym więcej wiarygodności i mniej bezsensownego okrucieństwa.
Bardzo ważne było, aby Jen na początku filmu została w pełni zobiektywizowana, aby pokazać, że czuje się swobodnie ze swoim ciałem i jak go używa, że czuje się swobodnie w tym, jak uwodzi mężczyzn i…
Bardzo ważne było, aby Jen na początku filmu została w pełni zobiektywizowana, aby pokazać, że czuje się swobodnie ze swoim ciałem i jak go używa, że czuje się swobodnie w tym, jak uwodzi mężczyzn i przyciąga męską uwagę. Jednak problemem nie jest to, że postacie męskie uważają, że sposób, w jaki wygląda, upoważnia je do traktowania jej tak, jakby mogli ją użyć, a potem wyrzucić jak bezwartościowy śmieć. Męskie spojrzenie w filmie często sugeruje, że kobiety są odpowiedzialne za akty przemocy seksualnej popełnione na nich, co jest głęboko problematyczne. Poprzez każdą postać męską chciałam pokazać różne zachowania nadużywcze, które w dużej mierze stały się znormalizowane w dzisiejszym społeczeństwie.
RECENZJA
RECENZJA