WASP. Sieć szpiegów

WASP. Sieć szpiegów Wasp Network

6.0 /10
384 ocen
2020 128 min Wydany

René González, pilot, który na początku lat 90. nieoczekiwanie ucieka z Kuby, zostawiając żonę Olgę i córkę Irmę, rozpoczyna nowe życie w Miami, gdzie zostaje członkiem organizacji przeciwko Castro.

Obsada Pełna obsada i ekipa

Ana de Armas
Ana de Armas

Ana Margarita

Tony Plana
Tony Plana

Luis Posada Carriles

Julian Flynn
Julian Flynn

PUND's Pilot

Anel Perdomo
Anel Perdomo

Viramontez's Wife

Julio Gabay
Julio Gabay

Roque's Cousin

Ernesto Ruiz Faxas
Ernesto Ruiz Faxas

René's FBI Contact

Harlys Becerra
Harlys Becerra

CANF Activist #1

Gabriel Buenaventura
Gabriel Buenaventura

CANF Activist #2

Carolina Peraza Matamoros
Carolina Peraza Matamoros

Irma (6 Years Old)

Juan Carlos Roque Moreno
Juan Carlos Roque Moreno

Colonel Rabeiro

Edwin Fernández
Edwin Fernández

Officer Caballero

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Olivier Assayas
Scenariusz Scenariusz Olivier Assayas
Producent Producent Charles Gillibert , Rodrigo Teixeira , Lourenço Sant'Anna
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Eduardo Cruz
Operator zdjęć Operator zdjęć Yorick Le Saux , Denis Lenoir
Montażysta Montażysta Simon Jacquet
Scenografia Scenografia François-Renaud Labarthe
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne Romain Gautry , Onelio Larralde
Producent wykonawczy Producent wykonawczy Sylvie Barthet , Sophie Mas , Lourdes García , Lía Rodríguez , Adrián Guerra , Miguel Ángel Faura , Rodrigo Gutiérrez , Celina Torrealba
Logo Firma
France 2 Cinéma FR
Memento Films Production FR
Nostromo Pictures ES
SCOPE Pictures BE
Orange Studio FR
RT Features BR
CG Cinéma FR
Język
English
Español
Italiano
Pусский
Recenzje (2)

Co sądzą inni widzowie

60 %
Średnia ocena
2
Łącznie recenzji
CinemaSerf
CinemaSerf
27. 03. 2022
50%

Z uwagi na intrygującą historię i naprawdę dobrą obsadę tego filmu, powinno być dobrze. Nie jest. Film błądzi tu i tam zbyt wieloma fabułami, pobocznymi wątkami i historiami, które błądzą bez…

Z uwagi na intrygującą historię i naprawdę dobrą obsadę tego filmu, powinno być dobrze. Nie jest. Film błądzi tu i tam zbyt wieloma fabułami, pobocznymi wątkami i historiami, które błądzą bez konkretnej narracji. Mogłoby to być sześcioczęściowe, gdyby chciało, ale jako pojedynczy film po prostu nie łączy się w ogóle. Olivier Assayas wyraźnie ma jakiś interes, gdy próbuje splatać polityczne i osobiste historie 5 Kubańczyków, którzy różnymi sposobami dostają się do Florydy w latach 90. Pilot turystyczny Edgar Ramirez („Rene”) jest jednym z nich, który pewnego dnia opuszcza dom i oszałamiająco piękną żonę Penelope Cruz („Olga”), kradnie samolot i ucieka do USA, gdzie razem z „Juanem Pablem” (Wagner Moura) wkrótce staje się częścią sieci, która efektywnie pomaga kubańskim dezerterom dostać się do USA. Ich determinacja w destabilizacji rządu Castro zaczyna prowadzić ich do bardziej złożonych, moralnych wyborów, podczas gdy my nadal śledzimy jego żonę, która w domu z ich córką boryka się z codziennym życiem. To jest tylko pierwsza pół godziny... Jest tu wiele innych postaci i wątków; zaangażowanie CIA; słynne bomby w hotelach z 1997 roku - wszystko opowiedziane w sztywnie epizodyczny sposób. Próbuje wcisnąć zbyt wiele do dwóch godzin i w rezultacie cierpią charakteryzacje postaci. Nie chodzi o to, że ich nie lubisz ani nie współczujesz im, chodzi o to, że nigdy nie masz poczucia, że naprawdę ich znasz lub rozumiesz - Gael García Bernal jako odpowiednik „Kontroli” jakimś sposobem brakuje mu groźby lub wyrafinowania też.

tmdb28039023
tmdb28039023
25. 08. 2022
10%

Wasp Network (2019) jest „oparty na prawdziwej historii“, ale jego twórcy mogą patrzeć na rzeczywistość przez 'piwne okulary'. Na przykład istnieje postać grana przez Anę de Armas, która bez względu…

Wasp Network (2019) jest „oparty na prawdziwej historii“, ale jego twórcy mogą patrzeć na rzeczywistość przez 'piwne okulary'. Na przykład istnieje postać grana przez Anę de Armas, która bez względu na jej talent - albo jego brak - przypomina mi młodą Tiffani Amber Thiessen. Podczas epilogu jednakże, widzimy zdjęcie odpowiadającej realnej osoby, która jest grubą, pulchną, kształtną itp., itp. kobietą, i nie ma w tym nic złego tak samo jak nie ma nic złego w tym, że de Armas jest szczupła; problem leży w tym, że prawda jest manipulowana, aby była bardziej atrakcyjna dla publiczności. Jeśli reżyser Olivier Assayas podejmuje takie swobody z postacią drugoplanową, jak możemy wiedzieć, co jest prawdziwe, a co jest kompletną fikcją?

6

Głosowano 384×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500