Bracia Sisters

Bracia Sisters The Sisters Brothers

6.8 /10
1,968 ocen
2018 121 min Wydany

Lata 50. XIX wieku, Oregon. Bracia Charlie (Joaquin Phoenix) i Eli (John C. Reilly) przyjmują zlecenie odnalezienia i zabicia znanego poszukiwacza złota, Hermanna Kermita Warma (Riz Ahmed). Podróż wystawi na próbę rodzinne więzi.

Obsada Pełna obsada i ekipa

John C. Reilly
John C. Reilly

Eli Sisters

Joaquin Phoenix
Joaquin Phoenix

Charlie Sisters

Jake Gyllenhaal
Jake Gyllenhaal

John Morris

Riz Ahmed
Riz Ahmed

Hermann Kermit Warm

Rebecca Root
Rebecca Root

Mayfield

Allison Tolman
Allison Tolman

Girl Mayfield Saloon

Rutger Hauer
Rutger Hauer

The Commodore

Carol Kane
Carol Kane

Mrs Sisters

Zac Abbott
Zac Abbott

Blount Guy Dying

David Gasman
David Gasman

Relay Owner

Philip Rosch
Philip Rosch

Storekeeper Pioneer Town 2

Creed Bratton
Creed Bratton

Quarrel Saloon Guy Town 02

Lenuta Bala
Lenuta Bala

Woman with the Bortsch

Jochen Hägele
Jochen Hägele

Horse Dealer Town 03

Eric Colvin
Eric Colvin

Horse Dealer Relay 02

Ian Reddington
Ian Reddington

The Father

Aldo Maland
Aldo Maland

Young Eli

Theo Exarchopoulos
Theo Exarchopoulos

Young Charlie

Sean Duggan
Sean Duggan

Jacksonville House Keeper

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Jacques Audiard
Powieść Powieść Patrick DeWitt
Producent Producent John C. Reilly , Pascal Caucheteux , Michael De Luca , Alison Dickey
Scenariusz Scenariusz Jacques Audiard
Obsada Obsada Mathilde Snodgrass
Kierownik działu charakteryzacji Kierownik działu charakteryzacji Luigi Rocchetti
Trzeci asystent reżysera Trzeci asystent reżysera Emmanuel Granados
Pierwszy asystent reżysera Pierwszy asystent reżysera Jean-Baptiste Pouilloux
Dekorator planu Dekorator planu Mikel Izaguirre , Pablo Seoane , Pedro Valero
Kierownik efektów wizualnych Kierownik efektów wizualnych Cédric Fayolle
Koordynator kaskaderów Koordynator kaskaderów Olivier Schneider
Fotograf planu Fotograf planu Shanna Besson
Operator steadicamu Operator steadicamu Jan Rubens
Asystent castingu Asystent castingu Sandie Perez
Asystent projektanta kostiumów Asystent projektanta kostiumów Olivier Ligen
Logo Firma
France 2 Cinéma FR
UGC FR
France 3 Cinéma FR
Why Not Productions FR
Les Films du Fleuve BE
Mobra Films RO
Apaches Films ES
Michael De Luca Productions US
Page 114 FR
Annapurna Pictures US
KNM FR
Top Drawer Entertainment
Język
English
Pусский
Recenzje (4)

Co sądzą inni widzowie

68 %
Średnia ocena
4
Łącznie recenzji
Gimly
Gimly
20. 01. 2019
50%

Zdecydowanie lepszy z dwóch westernów, które dzisiaj widziałem, ale nie czuję miłości do _Sisters Brothers_, jak to wydaje się innym.

Zdecydowanie lepszy z dwóch westernów, które dzisiaj widziałem, ale nie czuję miłości do _Sisters Brothers_, jak to wydaje się innym.

Stephen Campbell
Stephen Campbell
21. 08. 2019
50%

Powolna i zbyt długa opowieść o przemocy i odkupieniu, która nie wydaje się wiedzieć, co dokładnie chce powiedzieć. The Sisters Brothers to film osadzony w amerykańskim Dzikim Zachodzie, oparty na…

Powolna i zbyt długa opowieść o przemocy i odkupieniu, która nie wydaje się wiedzieć, co dokładnie chce powiedzieć. The Sisters Brothers to film osadzony w amerykańskim Dzikim Zachodzie, oparty na książce kanadyjskiego autora, zrealizowany przez głównie francuski zespół, nakręcony głównie w Hiszpanii i Rumunii, z Brytyjczykiem jako Amerykaninem, Amerykaninem jako Brytyjczykiem i brytyjską transkomediową aktorką jako bezwzględna amerykańska bizneswoman. Na pierwszy rzut oka jest to rewizjonistyczny western o surowej estetyce spaghetti skupiający się na grupie antybohaterów, ale to także historia dwóch braci, którzy denerwują się nawzajem, opowieść o chciwości i destrukcyjnym potencjale postępowego myślenia, film pościgowy, ciemna komedia, tragiczna bajka, badanie dni, gdy Dziki Zachód ustępował coraz bardziej przeszywającej nowoczesności, spojrzenie na to, jak grzechy ojca często są powtarzane przez dzieci, studium rywalizujących typów męskości, a nawet teza polityczna, postulująca, że w amerykańskiej historii były czasy, gdy niektórzy ludzie naprawdę wierzyli, że mogą zbudować harmonijną społeczeństwo oparte na bezpośredniej demokracji i rodzaj postawy socjalistycznej wobec kapitalizmu, która sprawiłaby, że nawet Bernie Sanders zarumieniłby się.

Horseface
Horseface
05. 08. 2023
10%

Cieszyłem się na to. Ma dwóch moich ulubionych aktorów. Niestety musiałem przestać oglądać. Jest niemożliwe zobaczyć, co się dzieje. Kilka cieni porusza się, czasami nakrywając się nawzajem. Kropka…

Cieszyłem się na to. Ma dwóch moich ulubionych aktorów. Niestety musiałem przestać oglądać. Jest niemożliwe zobaczyć, co się dzieje. Kilka cieni porusza się, czasami nakrywając się nawzajem. Kropka czasami zapala się na moim 55-calowym OLED. Widzę napisy, słyszę dźwięk. Wygląda na to, że to jeden z tych filmów, gdzie „ktoś wynalazł HDR, więc powinniśmy położyć szmatę na obiektyw”. Szkoda.

CinemaSerf
CinemaSerf
07. 07. 2024
60%

Może to być inteligentny tytuł i fakt, że ten film jest wspierany przez cały szereg europejskich funduszy filmowych, co sprawia, że ten dość sterylny western jest zapadnięty w pamięci. Chodzi o…

Może to być inteligentny tytuł i fakt, że ten film jest wspierany przez cały szereg europejskich funduszy filmowych, co sprawia, że ten dość sterylny western jest zapadnięty w pamięci. Chodzi o enigmatycznego „Commodore'a” (Rutger Hauer), który zatrudnia braci „Eli'ego” (John C. Reilly) i „Charliego” (Joaquin Phoenix) do śledzenia łagodnego poszukiwacza „Kermita Warm” (dość źle obsadzonego Riza Ahmeda), którego oskarża o kradzież. To nie pierwszy raz, kiedy ich zatrudnił, a obaj są podejrzliwi co do działań swojego szefa - ale płaci dobrze i całkiem lubią swoją pracę. To, co jednak ten człowiek ukradł, jest wystarczająco ważne dla „Morrisa” (Jake Gyllenhaal), aby również został zatrudniony, i to on znajduje ich cel, podróżujący do San Francisco. Robi wszelkie gesty przyjaźni, ale szybko dowiadujemy się, że współpracuje z „Sisters”. Dlaczego jednak? Co ukradł, żeby spowodować tak wiele wysiłku w jego odzyskaniu. Ale jeśli to pytanie zostanie zaspokojone, czy możemy zobaczyć ponowne rozważenie postaw jego pościgów? Jest określony jako czarna komedia, ale nie mogę powiedzieć, że znalazłem w tym wiele humoru. Ani nie znalazłem zbyt wiele porozumienia między Reillym a stonowanym Phoenixem, ponieważ wymyślona historia wydaje się miała błąkać się raczej niż mieć wpływ. Są tu kilka porządnych scen strzelaniny i pokazuje, jak trudny był cały pionierski i poszukiwawczy dziki zachód, ale ta historia wydaje się próbować być nieco bardziej refleksyjna niż pełna akcji i dla mnie spadła między dwie ławki. Być może byłoby lepiej, gdyby straciła dwadzieścia minut, aby ją zaostrzyć i stracić trochę z pozornie nieskończonych dialogów, które niewiele dodawały do narracji. Rozczarowujące.

6.8

Głosowano 1968×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500