Niemiłość
Dostępne na
Edisonline

Niemiłość Нелюбовь

7.3 /10
766 ocen
2017 122 min Wydany

Borys i Żenia, mieszkańcy wielkiego miasta we współczesnej Rosji, mają się rozstać. Nie mogą znaleźć wspólnego języka, a ich kontakty ograniczają się do wybuchowych kłótni, w których wyliczają wzajemne urazy. Oboje żyją na niezłym poziomie. Mają nowych partnerów, z którymi chcą jak najszybciej związać się na stałe. Przeszkodą w ułożeniu życia od nowa może okazać się ich 12-letni, niechciany syn Alosza. Rodzice nie mają z nim kontaktu. Borys i Żenia swój plan chcą zrealizować, nawet jeśli będzie to oznaczało porzucenie dziecka.

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Andrey Zvyagintsev
Scenarzysta Scenarzysta Oleg Negin , Andrey Zvyagintsev
Operator zdjęć Operator zdjęć Mikhail Krichman
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Evgueni Galperine , Sacha Galperine
Montażysta Montażysta Anna Mass
Scenografia Scenografia Andrey Ponkratov
Producent Producent Gleb Fetisov , Sergey Melkumov , Alexander Rodnyansky
Dźwięk Dźwięk Andrey Dergachev
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Anna Bartuli
Charakteryzator Charakteryzator Galya Ponomaryova , Elena Dmitrienko
Obsada Obsada Elina Ternyaeva
Asystent reżysera Asystent reżysera Asya Gusakova
Kierownik produkcji Kierownik produkcji Pavel Gorin
Producent wykonawczy Producent wykonawczy Ekaterina Marakulina
Koproducent Koproducent Grégoire Sorlat
Logo Firma
ARTE France Cinéma FR
Senator Film DE
Why Not Productions FR
Les Films du Fleuve BE
Non-Stop Productions RU
Fetisoff Illusion
Język
Pусский
Recenzje (1)

Co sądzą inni widzowie

73 %
Średnia ocena
1
Łącznie recenzji
CinemaSerf
CinemaSerf
15. 05. 2024
70%

Zhenya (Maryana Spivak) i mąż Boris (Aleksey Rozin) znajdują się w końcowym etapie postępowania rozwodowego i chłopiec, nie może to nastąpić wystarczająco wcześnie. Ich związek stał się symbolem…

Zhenya (Maryana Spivak) i mąż Boris (Aleksey Rozin) znajdują się w końcowym etapie postępowania rozwodowego i chłopiec, nie może to nastąpić wystarczająco wcześnie. Ich związek stał się symbolem toksyczności i poważnie stresuje ich syna Alyosha (Matvey Novikov). Musi nie tylko dzielić z nimi ich małe mieszkanie, ale musi także słuchać coraz bardziej kwasowych rozmów, które często go dotyczą i jego opieki. Nie jestem pewien, czy jego skoncentrowani na sobie rodzice zdają sobie sprawę, że słyszy każde słowo i faktycznie jest to prawdopodobnie czterdzieści osiem godzin, zanim którykolwiek z nich zorientuje się, że go jakiś czas nie widział. Próbują jego przyjaciół - z których ma niewielu, jego szkołę i przeszukują okolicę. Wszystko bez skutku, więc wzywana jest policja, a poszukiwania stają się bardziej pilne. Po prostu uciekł, by otrzymać od swoich walczących rodziców trochę miłości i uwagi, czy może być coś bardziej złowrogiego? To, co na początku jest ciekawe, to fakt, że ta para kiedykolwiek mogła się kochać. On jest tak samolubny, jak to możliwe, a ona, no jest dość okropnym kawałkiem pracy - odłamek ze starego bloku, kiedy spotykamy jej równie odrażającą matkę (Natalya Potapova). Film nie kończy się w tradycyjny sposób, ale fotografia w opuszczonej budynku pod koniec (część pierwsza) oferuje nam dość alegoryczny obraz tego, co kiedyś było funkcjonalne i nawet dobre, teraz gnije przez zaniedbanie i obojętność. Część druga końca zabiera nas kilka lat do przodu i bez podania odpowiedzi, sugeruje pewne propozycje, które wydają się komplementarne z całą ponurością tej analizy ludzkiej natury w jej najbardziej introspektywnym gniewie i egoistyczności. Gra dwóch głównych aktorów jest napięta i wiarygodna, a skuteczne przedstawienie negatywnej energii jest potężne przez cały czas - nawet gdy muszą ze sobą współpracować. Właściwie nazwany, ale może nie do końca?

7.3

Głosowano 766×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500