Zdecydowanie nie jest to najlepszy film Nolana, ale prawdopodobnie mój ulubiony (przynajmniej na równi z 'Batmanem zaczyna'), ponieważ tak bardzo kocham norweski pierwowzór i subtelne zmiany, które…
Zdecydowanie nie jest to najlepszy film Nolana, ale prawdopodobnie mój ulubiony (przynajmniej na równi z 'Batmanem zaczyna'), ponieważ tak bardzo kocham norweski pierwowzór i subtelne zmiany, które Nolan w nim wprowadził, a także to, co trzy gwiazdy (Al Pacino, Robin Williams - w swojej pierwszej złowrogiej roli i Hilary Swank - prawdopodobnie mój ulubiony występ od niej, obok absolutnego upadku i zuchwałości, którą zaprezentowała w 'Czarnym Dahlia') przynoszą na stół. Bardzo podobały mi się pięć krótkich dodatków na moim DVD (dwustronna płyta, którą kupiłem lata temu i która ma po drugiej stronie 'Adwokata diabła', jeszcze nie obejrzanego): rozmowa/wywiad z Nolanem i Pacino; 'Dzień za noc: Tworzenie...'; 'W mglistości' (która przeprowadziła wywiad z operatorem Wallym Pfisterem); Nathan Crowley: scenariusz; i 'Otwarte oczy' (które przeprowadziło wywiad z ekspertami ds. zaburzeń snu), które na szczęście obejrzałem przed obejrzeniem filmu, aby wzmocnić swoje doświadczenie.