Pomiot

Pomiot The Brood

6.7 /10
731 ocen
1979 92 min Wydany

Mężczyzna próbuje odkryć niekonwencjonalne techniki terapeutyczne psychiatry na swoją umieszczoną w instytucji żonę, podczas gdy seria brutalnych ataków popełnionych przez gromadę mutantów dzieci zbiega się z dochodzeniem męża.

Obsada Pełna obsada i ekipa

Oliver Reed
Oliver Reed

Dr. Hal Raglan

Samantha Eggar
Samantha Eggar

Nola Carveth

Art Hindle
Art Hindle

Frank Carveth

Henry Beckman
Henry Beckman

Barton Kelly

Nuala Fitzgerald
Nuala Fitzgerald

Juliana Kelly

Cindy Hinds
Cindy Hinds

Candice Carveth

Susan Hogan
Susan Hogan

Ruth Mayer

Gary McKeehan
Gary McKeehan

Mike Trellan

Michael Magee
Michael Magee

Inspector

Joseph Shaw
Joseph Shaw

Coroner

Reiner Schwarz
Reiner Schwarz

Dr. Birkin

Felix Silla
Felix Silla

Creature

John Ferguson
John Ferguson

Creature

Jerry Kostur
Jerry Kostur

Construction Worker

Chris Britton
Chris Britton

Man in Auditorium

Elijah Siegler
Elijah Siegler

Samson (uncredited)

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser David Cronenberg
Scenarzysta Scenarzysta David Cronenberg
Producent Producent Claude Héroux
Producent wykonawczy Producent wykonawczy Pierre David , Victor Solnicki
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Howard Shore
Operator zdjęć Operator zdjęć Mark Irwin
Montażysta Montażysta Alan Collins
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne Carol Spier
Charakteryzator Charakteryzator Shonagh Jabour
Fryzjer Fryzjer James D. Brown
Kierownik produkcji Kierownik produkcji Gwen Iveson
Efekty specjalne Efekty specjalne Allan Cotter
Pierwszy asystent reżysera Pierwszy asystent reżysera John Board
Drugi asystent reżysera Drugi asystent reżysera Libby Bowden
Kierownik budowy Kierownik budowy Bill Harman
Kierownik rekwizytów Kierownik rekwizytów Peter Lauterman
Dekorator planu Dekorator planu Angelo Stea
Montażysta dźwięku Montażysta dźwięku Peter Burgess
Operator dźwięku Operator dźwięku Bryan Day
Logo Firma
Canadian Film Development Corporation CA
Elgin International Films CA
Mutual Productions CA
Język
English
Recenzje (3)

Co sądzą inni widzowie

67 %
Średnia ocena
3
Łącznie recenzji
Wuchak
Wuchak
14. 02. 2019
60%

Gdy wewnętrzna złość jest uosabiana, mężczyzna (Art Hindle) bada niekonwencjonalne techniki terapeutyczne pop-psychologa po tym, jak jego córka wykazuje objawy nadużycia podczas wizyty u matki …

Gdy wewnętrzna złość jest uosabiana, mężczyzna (Art Hindle) bada niekonwencjonalne techniki terapeutyczne pop-psychologa po tym, jak jego córka wykazuje objawy nadużycia podczas wizyty u matki (Samantha Eggar), która przechodzi tajemnicze terapie. Tajemnica pogłębia się, gdy osoby związane z sytuacją giną... Brood. Oliver Reed gra dziwnego, potężnego lekarza.

John Chard
John Chard
26. 06. 2019
70%

To są jej dzieci. Dokładniej, to są dzieci jej gniewu. Brood został napisany i wyreżyserowany przez Davida Cronenberga. W rolach głównych wystąpili Oliver Reed, Samantha Eggar i Art Hindle. Muzykę…

To są jej dzieci. Dokładniej, to są dzieci jej gniewu. Brood został napisany i wyreżyserowany przez Davida Cronenberga. W rolach głównych wystąpili Oliver Reed, Samantha Eggar i Art Hindle. Muzykę skomponował Howard Shore, a zdjęcia wykonał Mark Irwin.

CinemaSerf
CinemaSerf
05. 06. 2023
60%

Oliver Reed gra wyrafinowanego, tajemniczego psychologa „Raglana”, który leczy „Nolę” (Samantha Eggar), żonę „Franka” (Art Hindle). Jego techniki są albo nowatorskie, albo lekkomyślne, w zależności…

Oliver Reed gra wyrafinowanego, tajemniczego psychologa „Raglana”, który leczy „Nolę” (Samantha Eggar), żonę „Franka” (Art Hindle). Jego techniki są albo nowatorskie, albo lekkomyślne, w zależności od punktu widzenia - jego koledzy mają drugie zdanie, więc większość swojej pracy wykonuje w odległym obiekcie, który wydaje się być niewiele lepszy niż glorifikowana chatka. Gdy jego młoda córka wraca z wizyty u matki, „Frank” zauważa dość okropne siniaki na jej plecach. Zaniepokojony zakazuje swojej córce powrotu, ale gdy brutalnie zamordowani zostają najpierw jego matka, potem ojciec, zaczyna podejrzewać, że „Raglan” i jego praktyki nie są w porządku. Teraz otrzymaliśmy wskazówki znacznie wcześniej niż „Frank”, więc uważam, że rozwijająca się fabuła ma niewielkie zagrożenie. Historia Davida Cronenberga tutaj nie jest jedną z jego bardziej skomplikowanych, ani najlepszych, a zakończenie sprawiło, że się uśmiechnąłem. Nie chodzi o to, że to nonsens, po prostu brakuje mu jakiegokolwiek poczucia zagrożenia lub grozy. Ścieżka dźwiękowa Howarda Shore’a próbuje stworzyć poczucie strachu, ale wszyscy wiemy (lub łatwo możemy się domyślić) zbyt wiele, zbyt wcześnie w trakcie, żeby naprawdę nabierać tempa, a efekty - zwłaszcza na końcu, są bardziej komiczne niż przerażające. Z historii można było zrobić dużo więcej z tematów metafizycznych, które ją podkładają, ale tak jak jest - jest trochę nie do końca ugotowana.

6.7

Głosowano 731×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500