Mord podczas nudnego przyjęcia

Mord podczas nudnego przyjęcia The Slumber Party Massacre

5.6 /10
363 ocen
1982 77 min Wydany

Trish zaprasza swoje koleżanki z drużyny koszykarskiej ze szkoły na wieczór, którego nigdy nie zapomną - albo nie przeżyją - gdy niezaproszony gość zjawia się na imprezie: uciekinier psychopata z przenośną wiertarką.

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Amy Holden Jones
Producent Producent Amy Holden Jones
Scenarzysta Scenarzysta Rita Mae Brown , Amy Holden Jones
Producent wykonawczy Producent wykonawczy Roger Corman
Producent pomocniczy Producent pomocniczy Mark Allan
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Ralph Jones
Operator zdjęć Operator zdjęć Stephen L. Posey
Montażysta Montażysta Sean Foley , Wendy Greene Bricmont
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne Francesca Bartoccini
Charakteryzator Charakteryzator Janet Scoutten
Kierownik produkcji Kierownik produkcji Aaron Lipstadt
Asystent reżysera Asystent reżysera Mark Allan
Koproducent Koproducent Aaron Lipstadt
Nadzorujący postprodukcję Nadzorujący postprodukcję Clark Henderson
Drugi asystent reżysera Drugi asystent reżysera Craig Pointes
Asystent kierownika artystycznego Asystent kierownika artystycznego Pamela Canzano
Operator mikrofonu typu boom Operator mikrofonu typu boom Patrushkha Mierzwa
Sound Mixer Sound Mixer Mark Ulano
Logo Firma
Santa Fe Productions US
Język
English
Recenzje (4)

Co sądzą inni widzowie

56 %
Średnia ocena
4
Łącznie recenzji
Wuchak
Wuchak
13. 08. 2018
50%

Rutynowy slasher z wczesnych lat 80. w przedmieściach Los Angeles. Oryginalny scenariusz został napisany jako parodia, ale to się zmieniło, gdy rozpoczęto produkcję i nakręcono go jako poważny…

Rutynowy slasher z wczesnych lat 80. w przedmieściach Los Angeles. Oryginalny scenariusz został napisany jako parodia, ale to się zmieniło, gdy rozpoczęto produkcję i nakręcono go jako poważny slasher. Być może to tłumaczy, dlaczego przynajmniej cztery razy zacząłem się śmiać. Zabawna scena z jedzeniem pizzy i sekwencja z lodówką są dobrymi przykładami. Mimo to „Masakra na przyjęciu pijanek” (1981) to poważny slasher z 'morderczym wiertarkiem' i jest dość dobrze zrealizowany. Problem polega na tym, że całość jest mało pomysłowa, a finał nie jest zbyt przekonujący (znalazłem się w stanie błądzenia umysłem kilka razy). Żeńska obsada jest przyzwoita, ale nie tak dobra jak w filmach Piątek trzynastego. Diane (Gina Smika Hunter, znana również jako Gina Mari) jest prawdopodobnie najlepsza, a za nią czarna dziewczyna. Film trwa 77 minut i został w całości nakręcony w Los Angeles, a sekwencje z okolicy zostały sfilmowane w Venice.

GenerationofSwine
GenerationofSwine
14. 01. 2023
100%

Który to był? Naprawdę nie pamiętam. Wiem jednak, że to był film, w którym zatrudniają dużo kobiet i wymagają od nich, aby wszystkie zdjąć ubranie.

Który to był? Naprawdę nie pamiętam. Wiem jednak, że to był film, w którym zatrudniają dużo kobiet i wymagają od nich, aby wszystkie zdjąć ubranie.

JPV852
JPV852
01. 07. 2024
60%

Nic szczególnego nie wyróżnia się w kolejnym slasherze zrodzonym z sukcesu filmu Halloween (i Piątek trzynastego, który został stworzony z tego samego powodu), ale nadal jest wystarczająco oglądany. …

Nic szczególnego nie wyróżnia się w kolejnym slasherze zrodzonym z sukcesu filmu Halloween (i Piątek trzynastego, który został stworzony z tego samego powodu), ale nadal jest wystarczająco oglądany. **2,75/5**

griggs79
griggs79
15. 10. 2024
50%

Slumber Party Massacre to feministyczny slasher, który położył podstawy dla wszystkiego, za co później Scream był chwalony. Napisany przez feministyczną autorkę Ritę Mae Brown, przyjmuje typowy…

Slumber Party Massacre to feministyczny slasher, który położył podstawy dla wszystkiego, za co później Scream był chwalony. Napisany przez feministyczną autorkę Ritę Mae Brown, przyjmuje typowy wzorzec slasher - półnaga kobieta, szalony morderca z wiertarką - i odwraca go do góry nogami. Falliczna wiertarka i zbędne nagie sceny są obecne, ale w tak przesadzony sposób, że staje się genialną satyrą na męskie spojrzenie. To nie jest twój przeciętny film z ratującą się damą; to krwawy środkowy palec w stronę zdominowanego przez mężczyzn horroru, gdzie kobiety łączą siły, aby się odezwać. Wpływ filmu na późniejsze prace jest świadectwem jego trwałego dziedzictwa i wiedzy, jaką przekazuje miłośnikom filmu.

5.6

Głosowano 363×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500