Zdecydowanie dobre, aczkolwiek tylko dzięki doskonałemu występowi Marion Cotillard.
Zdecydowanie dobre, aczkolwiek tylko dzięki doskonałemu występowi Marion Cotillard.
Sandra staje przed zadaniem na pozór niemożliwym. Musi przekonać wszystkich ludzi, z którymi pracuje, aby zrezygnowali ze swoich premii. Jeżeli jej się nie powiedzie – ona sama straci pracę. Wspierana przez męża, kobieta wyrusza na spotkania z kolegami i koleżankami z pracy. Ma tylko jeden weekend, by uratować posadę.
Sandra
Manu
Juliette
Estelle
Mr. Dumont
Maxime
Willy's wife
Willy
Mireille
Nadine
Nanna
Timur's daughter
Barwoman
Timur
Hicham's wife
Maghrebian cashier
Hicham
Yvon
Jérôme
Jérôme's friend
Stanowisko | Nazwy |
---|---|
Reżyser Reżyser | Jean-Pierre Dardenne , Luc Dardenne |
Scenariusz Scenariusz | Jean-Pierre Dardenne , Luc Dardenne |
Operator zdjęć Operator zdjęć | Alain Marcoen |
Montażysta Montażysta | Marie-Hélène Dozo |
Projekt kostiumów Projekt kostiumów | Maïra Ramedhan Levi |
Scenografia Scenografia | Igor Gabriel |
Producent Producent | Denis Freyd , Luc Dardenne , Jean-Pierre Dardenne |
Producent wykonawczy Producent wykonawczy | Delphine Tomson |
Koproducent Koproducent | Peter Bouckaert , Valerio De Paolis |
Producent pomocniczy Producent pomocniczy | Arlette Zylberberg |
Kierownik produkcji Kierownik produkcji | Philippe Groff |
Kierownik postprodukcji Kierownik postprodukcji | Frederic Jupin |
Dźwięk Dźwięk | Jean-Pierre Duret |
Operator mikrofonu typu boom Operator mikrofonu typu boom | Dominique Eyraud |
Mikser dźwięku Mikser dźwięku | Thomas Gauder |
Logo | Firma |
---|---|
![]() |
France 2 Cinéma
FR
|
![]() |
BiM Distribuzione
IT
|
![]() |
RTBF
BE
|
![]() |
Les Films du Fleuve
BE
|
Archipel 33>35
FR
|
|
![]() |
Eyeworks
BE
|
![]() |
Belgacom
BE
|
Język |
---|
Français |
Co sądzą inni widzowie
Zdecydowanie dobre, aczkolwiek tylko dzięki doskonałemu występowi Marion Cotillard.
Zdecydowanie dobre, aczkolwiek tylko dzięki doskonałemu występowi Marion Cotillard.
Początkowo nie byłem pewien tej premisy, ale silne wysiłki obsady prowadzonej przez Marion Cotillard faktycznie dobrze to wychodzą. Dowiadujemy się, że w jej miejscu pracy odbyła się pewnego rodzaju…
Początkowo nie byłem pewien tej premisy, ale silne wysiłki obsady prowadzonej przez Marion Cotillard faktycznie dobrze to wychodzą. Dowiadujemy się, że w jej miejscu pracy odbyła się pewnego rodzaju referendum, w którym szef dał im wybór. Personel może zachować swoją premię 1000 € lub zrezygnować z niej, a "Sandra" może zachować swoją pracę. Być może niespodziewanie przegrała tę głosowanie, ale gdy odkrywa, że jedna z jej koleżanek zaczęła ją dyskredytować i szerzyć panikę, udaje się jej przekonać "Dumont" (Baptiste Sornin), aby zgodził się na kolejne głosowanie. Teraz ona i jej mąż "Manu" (Fabrizio Rongione) muszą podjąć błyskotliwą dyplomację, ponieważ musi przekonać swoich współpracowników, że jest warta ceny. Ten film jest opowiedziany głównie z jej perspektywy, więc jesteśmy świadomi, jak wyczerpujące jest to dla niej i jej rodziny. Potrzebuje pracy - dla pieniędzy, tak, ale także dla swojego zdrowia psychicznego. Innych jednak naprawdę poznajemy tylko w krótkiej formie, gdy próbuje ich przekonać. Nie dowiadujemy się zbyt wiele o ich własnych tarapatach, ani nie rozumiemy zbytnio, jak istotna ta suma pieniędzy może być dla nich i ich rodzin. To rozwijający się scenariusz nie do końca działał dla mnie tutaj, ale nie da się zaprzeczyć niemal wizualnemu wysiłkowi, jaki włożyła Cotillard jako coraz bardziej sfrustrowana "Sandra", która czuje, że emocjonalnie wyczerpuje się coraz bardziej, gdy weekend odbija się na wszystkich. Pisanie i reżyseria są potężne i napięte, a zmusza nas do zadania sobie pytania, co byśmy mogli zrobić w podobnych okolicznościach jako koledzy albo jako ktoś borykający się z psychologią, jakie to stawia zagadnienie.