Happy Together

Happy Together 春光乍洩

7.6 /10
723 ocen
1997 96 min Wydany

Młoda para gejów z Hongkongu wybiera się do Argentyny w poszukiwaniu nowego początku, ale zamiast tego zaczynają się jeszcze bardziej oddalać.

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Wong Kar-wai
Producent Producent Wong Kar-wai , Chan Ye-cheng
Operator zdjęć Operator zdjęć Christopher Doyle
Scenarzysta Scenarzysta Wong Kar-wai
Scenografia Scenografia William Chang
Montażysta Montażysta William Chang , Wong Ming-Lam
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne William Chang
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Danny Chung Ting-Yat
Charakteryzator Charakteryzator Kwan Lee-Na
Producent pomocniczy Producent pomocniczy T.J. Chung , Hiroko Shincharo , Christophe Tseng
Powieść Powieść Manuel Puig
Kierownik produkcji jednostki Kierownik produkcji jednostki Chang Hsien Jen
Asystent kierownika jednostki Asystent kierownika jednostki Yuen-Ching Joeris Ho
Asystent reżysera Asystent reżysera Johnnie Kong
Asystent kierownika artystycznego Asystent kierownika artystycznego Marcelo Bosco , Maria Janello
Logo Firma
Block 2 Pictures HK
Jet Tone Production HK
Prénom H Co. Ltd. JP
Seowoo Film Company KR
Język
广州话 / 廣州話
Español
Recenzje (1)

Co sądzą inni widzowie

76 %
Średnia ocena
1
Łącznie recenzji
CinemaSerf
CinemaSerf
28. 03. 2022
60%

Poczułem, że otwierające sceny oferują wielkie obietnice, są surowe i ilustratywne nie tylko w kontekście seksualnym, ale także fizycznej natury związku. Kiedy obaj mężczyźni udają się na wakacje do…

Poczułem, że otwierające sceny oferują wielkie obietnice, są surowe i ilustratywne nie tylko w kontekście seksualnym, ale także fizycznej natury związku. Kiedy obaj mężczyźni udają się na wakacje do Argentyny, szybko staje się jasne, że związek jest na ostatnich nogach. Rozstają się i oboje znajdują się w życiach, których żaden z nich by nie szukał lub naprawdę nie chciał - ale mimo to nie mogą wrócić; nie chcą wracać - chociaż jedno życie nabiera nowego pozytywnego znaczenia, podczas gdy drugie zmierza w dół. Film jest pięknie sfilmowany, a reżyser Wong Kar-Wai w pełni wykorzystuje olśniewające krajobrazy oferowane przez Argentynę, ale jakoś myślę, że ta wielkość pochłonęła historię. Postacie są silne, a obaj główni aktorzy grają dobrze i konsekwentnie, ale nie mogłem się oprzeć wrażeniu pewnego stopnia znudzenia podczas jego oglądania. Byłoby niesprawiedliwe nazwać to melodramatem, ale jakoś postacie nie angażowały mnie. Chociaż czułem sympatię dla „Po-wonga” (Leslie Cheung), to irytował mnie; jego introspekcja zaczęła mi doskwierać po pewnym czasie. „Yiu-fai” (Tony Leung) oferował więcej w kwestii walidacji - optymizmu, ale znowu nie zdołał wzbudzić we mnie zaangażowania. Być może dlatego, że europejski kinematograf stracił zdolność do prawdziwego szoku, ten film miał znacznie mniejszy wpływ, niż się spodziewałem - chociaż całkowicie oglądalny, wciąż pozostawił mnie z poczuciem niedosytu.

7.6

Głosowano 723×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500