Podróż do Indii A Passage to India
Akcja rozgrywa się w latach wzrastającego wpływu ruchu niepodległościowego Indie w brytyjskim Raju. Historia zaczyna się od przybycia do Indii brytyjskiej kobiety, panny Adeli Quested, która dołącza do swojego narzeczonego, sędziego miejskiego o nazwisku Ronny Heaslop. Zaprzyjaźniają się z indyjskim lekarzem Azizem H. Ahmedem.
Aktorstwo
|
Judy Davis
Adela Quested
|
|
Victor Banerjee
Dr. Aziz H. Ahmed
|
|
Peggy Ashcroft
Mrs. Moore
|
|
James Fox
Richard Fielding
|
|
Alec Guinness
Professor Godbole
|
|
Nigel Havers
Ronny Heaslop
|
|
Richard Wilson
Mr. Turton
|
|
Antonia Pemberton
Mrs. Turton
|
|
Michael Culver
Major McBryde
|
|
Art Malik
Mahmoud Ali
|
|
Saeed Jaffrey
Hamidullah
|
|
Clive Swift
Major Callendar
|
|
Ann Firbank
Mrs. Callendar
|
|
Roshan Seth
Amritrao
|
|
Sandra Hotz
Stella
|
|
Rashid Karapiet
Das
|
|
H.S. Krishnamurthy
Hassan
|
|
Ishaq Bux
Selim
|
|
Moti Makan
Guide
|
|
Mohammed Ashiq
Haq
|
|
Phyllis Bose
Mrs. Leslie
|
|
Sally Kinghorn
Ingenue
|
|
Paul Anil
Clerk of the Court
|
|
Z.H. Khan
Dr. Panna Lal
|
|
Ashok Mandanna
Anthony
|
|
Dina Pathak
Begum Hamidullah
|
|
Adam Blackwood
Mr. Hadley
|
|
Mellan Mitchell
Indian Businessman
|
|
Peter Hughes
P & O Manager
|
|
Yash Agnihotri
Court Gallery Member (Uncredited)
|
|
Duncan Preston
Club Member (Uncredited)
|
|
Richard Winter-Stanbridge
Train Passenger (Uncredited)
|
Reżyseria
|
Reżyser
|
Pisanie
|
Scenariusz
|
|
Powieść
|
Sztuka
|
Scenografia
|
|
Scenografia
|
|
Kierownictwo artystyczne
|
|
Kierownictwo artystyczne
|
|
Kierownictwo artystyczne
|
|
Kierownictwo artystyczne
|
|
Dekoracja planu
|
Kamera
|
Operator zdjęć
|
Kostiumy i makijaż
|
Projekt kostiumów
|
|
Charakteryzator
|
|
Fryzjer
|
|
Charakteryzator
|
|
Fryzjer
|
Zespół techniczny
|
Efekty specjalne
|
|
Koordynator kaskaderów
|
Montaż
|
Montażysta
|
Produkcja
|
Producent
|
|
Producent
|
|
Publicysta
|
Dźwięk
|
Montażysta muzyki
|
|
Operator dźwięku
|
|
Operator dźwięku
|
|
Kompozytor muzyki oryginalnej
|
|
Dyrygent
|
departments.Visual Effects
|
Efekty wizualne
|