Cudowne tu i teraz

Cudowne tu i teraz The Spectacular Now

6.7 /10
2,903 ocen
2013 95 min Wydany

Sutter Kelly, popularny uczeń ostatniej klasy liceum, nie ma żadnych planów na przyszłość. Jest w pełni usatysfakcjonowany życiem jakie wiedzie, lubi swoją pracę w sklepie odzieżowym dla mężczyzn, nie stroni od alkoholu i imprez. Wszystko się zmienia, gdy przypadkowo poznaje Aimee Finecky, nietypową miłą dziewczynę.

Obsada Pełna obsada i ekipa

Miles Teller
Miles Teller

Sutter Keely

Shailene Woodley
Shailene Woodley

Aimee Finecky

Masam Holden
Masam Holden

Ricky Mehlinger

Kaitlyn Dever
Kaitlyn Dever

Krystal Krittenbrink

Brie Larson
Brie Larson

Cassidy Roy

Kyle Chandler
Kyle Chandler

Tommy Keely

Karen Strassman
Karen Strassman

Additional Voices (titlesvoice)

Andre Royo
Andre Royo

Mr. Aster

Nicci Roessler
Nicci Roessler

Tara Thompson

Ava London
Ava London

Bethany Marks

Whitney Goin
Whitney Goin

Mrs. Finecky

Levi Miller
Levi Miller

Erik Wolff

Dayo Okeniyi
Dayo Okeniyi

Marcus West

Valerie Payton
Valerie Payton

Bus Driver

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser James Ponsoldt
Powieść Powieść Tim Tharp
Scenariusz Scenariusz Scott Neustadter , Michael H. Weber
Operator zdjęć Operator zdjęć Jess Hall
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Rob Simonsen
Producent Producent Michelle Krumm , Andrew Lauren , Shawn Levy , Tom McNulty
Montażysta Montażysta Darrin Navarro
Obsada Obsada Angela Demo , Barbara J. McCarthy
Scenografia Scenografia Linda Sena
Dekoracja planu Dekoracja planu Jess Royal
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Peggy Stamper
Kierownik muzyczny Kierownik muzyczny Gabe Hilfer , Season Kent
Muzyk Muzyk Walter Simonsen
Kierownik działu charakteryzacji Kierownik działu charakteryzacji Denise Tunnell
Logo Firma
21 Laps Entertainment US
Andrew Lauren Productions US
Global Produce
Język
English
Recenzje (1)

Co sądzą inni widzowie

67 %
Średnia ocena
1
Łącznie recenzji
tmdb39513728
tmdb39513728
09. 02. 2015

Zatrważające zaniedbanie Reżyserzy przychodzą w różnych kształtach i rozmiarach. Są od megalomańskich tyranów po łagodne myszy. Ci najlepsi są praktycznie niewidoczni, sugestywni, telepatyczni,…

Zatrważające zaniedbanie Reżyserzy przychodzą w różnych kształtach i rozmiarach. Są od megalomańskich tyranów po łagodne myszy. Ci najlepsi są praktycznie niewidoczni, sugestywni, telepatyczni, pozwalają swojemu talentowi i technikom doskonalić się, jednocześnie cicho i fachowo splatając swoją wielką wizję. James Ponsoldt jest albo w połowie drogi, albo w drodze donikąd. Jest oczywiste, że daje dużo luzu, aby jego aktorzy mogli biegać luzem, ale nie zawsze wiedzą, dokąd zmierzają, i wydaje się, że improwizują bez scenariusza, co jest interesujące, chociaż na chwilę, ponieważ nadaje filmowi półrekojawną, naturalistyczną atmosferę. Plan jest taki, że nie ma planu. A jeśli gwiazdy cudownie się ustawią po jego stronie, wszyscy wygrywają. Problem polega na tym, że niektórzy aktorzy naprawdę potrzebują kierunku. Miles Teller, błazen teraźniejszości, chłopiec bez przyszłości, wygląda większość czasu niezgrabnie i zagubione, co może współgrać z jego postacią. Bez właściwego prowadzenia czasami mu się udaje, innym razem próbuje za bardzo być beztroski, w innym przypadku nie wie, jak zabłysnąć w świetle reflektorów. Prawdopodobnie po prostu stara się utrzymać swoje tryby w zgodzie z Shailene Woodley, która ponownie promieniuje, tym razem jako bystra Kopciuszek na kolizyjnej drodze z rozbitym sercem. Wydaje się, że za każdym razem ratuje drugorzędny film. Ponownie udaje jej się uratować film, który wydaje się nie mieć żadnego celu ani planu, poza łączeniem różnych młodych aktorów i montażem serii romantycznych scen. Wiele scen kończy się nagle, prawdopodobnie dlatego, że aktorzy stracili zapał. Wyczerpując chwilę. Zrobienie teraz czegoś spektakularnego nie jest łatwe, gdy reżyser jest nieobecny. Potem jest scena wypadku znikąd. Kiedy Miles krzyczy i kaze Shailene wysiąść z samochodu w środku nikąd, a następnie, gdy wysiada na autostradę, nagle zostaje uderzony poza kadrem przez przemykający autobus. Moje serce skoczyło. Dobrze, jestem obudzony. Byłem gotów wybaczyć nieśmiałość reżysera do tego momentu, który, miałem nadzieję, był tylko podstępem, aby przygotować scenę wypadku śmiertelnego lub prawie śmiertelnego, która miała całkowicie zmienić narrację. Spodziewałem się znaleźć Woodley w śpiączce, na wózku inwalidzkim lub całkowicie zniekształconą. A Miles będzie testowany przez akt losu. Jak na to odpowie? Ale historia toczy się dalej, jakby nic się nie stało. Z czym jestem pewien, że nic się nie stało, ani w scenariuszu, ani na miejscu kręcenia. Musiało to być zmysłowana trikowa scena CGI wymyślona w montażowni, aby wstrzyknąć nudnej narracji potrzebną dawkę adrenaliny. Tani chwyt. To jasny znak słabego opowiadania historii i reżysera, który nie radzi sobie w swojej pozycji.

6.7

Głosowano 2903×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500