Dowód życia

Dowód życia Proof of Life

6.1 /10
813 ocen
2000 135 min Wydany

Alice wynajmuje profesjonalnego negocjatora, aby uzyskała uwolnienie swojego inżyniera męża, który został porwany przez partyzantów antyrządowych w Ameryce Południowej.

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Taylor Hackford
Powieść Powieść Thomas Hargrove
Autor Autor William Prochnau
Producent Producent Taylor Hackford , Charles Mulvehill , Lew Rywin
Producent wykonawczy Producent wykonawczy Steven Reuther
Scenariusz Scenariusz Tony Gilroy
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Danny Elfman
Operator zdjęć Operator zdjęć Slawomir Idziak
Scenografia Scenografia Bruno Rubeo
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Ruth Myers
Dekoracja planu Dekoracja planu Anna Pinnock , Steve Shewchuk
Montażysta Montażysta Sheldon Kahn
Fotograf planu Fotograf planu David Appleby
Koordynator produkcji Koordynator produkcji Aneta Cebula-Hickinbotham
Drugi asystent reżysera Drugi asystent reżysera Michael Stevenson
Kompozytor cyfrowy Kompozytor cyfrowy Mark Bakowski
Logo Firma
Castle Rock Entertainment US
Warner Bros. Pictures US
Bel Air Entertainment US
Anvil Films
Język
English
Recenzje (1)

Co sądzą inni widzowie

61 %
Średnia ocena
1
Łącznie recenzji
John Chard
John Chard
20. 06. 2015
60%

Nie ma cudów. Russell Crowe z pewnością stał się bardziej znany gdzie indziej (filmowo) w tym roku, ale co z jego innym filmem z 2000 roku? Dowód życia to mikser, obraz, który jest częściowo…

Nie ma cudów. Russell Crowe z pewnością stał się bardziej znany gdzie indziej (filmowo) w tym roku, ale co z jego innym filmem z 2000 roku? Dowód życia to mikser, obraz, który jest częściowo thrillerem, częściowo romans, częściowo dramatem i częściowo obserwacją bardzo realnego problemu życiowego - porwania dla okupu. Tak wiele gatunków do pokonania oznacza, że film Taylora Hackforda wydaje się być przeładowany, co przesuwa czas trwania do dwóch godzin i piętnastu minut, to właśnie to mu szkodzi. Szkoda, bo jeśli byłyby usunięte zbyteczne wypełniacze i przedłużone sekwencje, to byłby bardzo efektywny (okej, może słowo rutyna jest tu lepsze) i dobrze zagrany kawałek. Dramat i napięcie (seksualne i groźne zagrożenie) budują się w kierunku akcji, która, chociaż dobrze zrealizowana, nie wydaje się wystarczająca jako wynagrodzenie za ilość przedłużonych rozmów, które musieliśmy znieść, aby tam dotrzeć. Miły hołd dla klasyki na końcu. 6/10

6.1

Głosowano 813×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500