Intensywny klasyk, w którym występuje wielu wspaniałych artystów. Frank McCloud jest na Florydzkich Kluczach, aby odwiedzić wdowę i teścia swojego starego kolegi z wojska, podczas gdy w hotelu, który…
Intensywny klasyk, w którym występuje wielu wspaniałych artystów. Frank McCloud jest na Florydzkich Kluczach, aby odwiedzić wdowę i teścia swojego starego kolegi z wojska, podczas gdy w hotelu, który prowadzą, odkrywa, że został przejęty przez gangstera Johnny'ego Rocco i jego bandytów. Obsada, występy, scenariusz, szczelna reżyseria, fotografia i tak dalej, aby dać nam autentyczny zapis klasycznych lat 40. Nigdy nie przestanę się zachwycać, jak dobrze Key Largo wypada przy powtórnych oglądaniach, przy każdym obejrzeniu przynosząc coś nowego dla mojego zawsze czujnego oka. To ostatnie oglądanie przyniosło mi ogromną radość obserwując grę aktorów w tle, żaden z nich nie czeka na reżysera, aby krzyknął CUT, każdy dodając wiele poprzez intensywne maniery twarzy - sprawdź na przykład niektóre z tła, które robi Thomas Gomez. Ach intensywny, jak naprawdę odpowiednie słowo do używania w odniesieniu do reżyserii Johna Hustona tutaj, doskonale uchwytując duszne upały Largo i łącząc je ze duszącym napięciem w tym zaniedbanym hotelu. Key Largo jest często uważane za gorszy film z linii produkcyjnej Bogart/Bacall, co w sumie jest wobec niektórych naprawdę specjalnych konkurentów. Może tu tracimy seksualną chemię potężnego duetu? ale w zamian mamy konfrontację twarzą w twarz balansującą na krawędzi eksplozji, podlotek Rocco Edward G Robinson w niebezpieczeństwie stania się luzackim działaczem dla McClouda, spokojnego wędrowca, atmosfera jest namacalna, gdy ta sala pełna nienawiści i nieufności zaczyna wrzeć w kierunku wrzenia. Humphrey Bogart, Lauren Bacall, Edward G Robinson, Lionel Barrymore, Claire Trevor (Laureat Oscara dla najlepszej aktorki drugoplanowej), Thomas Gomez i Harry Lewis są wszyscy doskonali, wszyscy korzystając z mistrza reżysera Hustona, który ich formuje razem. Podczas gdy głęboki ostrość fotografii Karla Freunda doskonale oddaje nastrój dzieła. Po prostu kocham Key Largo tak bardzo, od sceny śpiewu za drinka, po wycofanie się w cienie ujęcia Bacall, Key Largo jest jednym z powodów, dla których stałem się kinomanem. 9/10