No dobrze, przypuszczam, że ma tę piosenkę.... W przeciwnym razie jest to naprawdę słabe i tandetne sequel „Saturday Night Fever”, który zajął sześć lat, aby się zrealizować. Dlaczego ktokolwiek poza…
No dobrze, przypuszczam, że ma tę piosenkę.... W przeciwnym razie jest to naprawdę słabe i tandetne sequel „Saturday Night Fever”, który zajął sześć lat, aby się zrealizować. Dlaczego ktokolwiek poza księgowym uznał, że to dobry pomysł, jest zagadką - ale John Travolta ponownie wciela się w swoją rolę jako „Tony”, tym razem próbując dostać się na scenę Broadwayu. Jest to zmieniony człowiek - unika alkoholu, mówi wytwornie - do diabła, nawet przeklina mniej. Na obronę reżysera Sylvestera Stallonea, rzeczywiście stara się być innowacyjny ze swoim pokryciem tanecznym - i słynny krok Travolty nie stracił nic ze swojego kołyszącego się rytmu, ale dialog jest okropny, a charakteryzacje są naprawdę ograniczone przez kilka szokująco słabych występów aktorskich - zwłaszcza od drewnianej Finoli Hughes jako narwanej i rozkapryszonej „Laury” i Cynthia Rhodes nie radzi sobie lepiej jako „Jackie”. Tytułowa piosenka od Bee Gees to jedyna naprawdę pamiętna piosenka na karcie, która jest zajęta, i dziwnie wystarczająco działa dobrze z tempem tego filmu - to wszystko po prostu, cóż, obrzydliwe. Pierwszy film nie był wielki, to sprawia, że wygląda wyjątkowo.