Sądząc po swojej Rolls Royce coupé, którym jeździ po Londynie, młody "Thomas" (David Hemmings) jest sukcesem. Zarabia jako fotograf wśród wielkich i dobrych w próżnym świecie sławy i celebrytów.…
Sądząc po swojej Rolls Royce coupé, którym jeździ po Londynie, młody "Thomas" (David Hemmings) jest sukcesem. Zarabia jako fotograf wśród wielkich i dobrych w próżnym świecie sławy i celebrytów. Alkohol, narkotyki i seks są wszędzie, gdzie ich chce, kiedy ich chce - i choć to zabawa, to nie do końca wystarcza. Pewnego wieczoru jest w parku, gdy dostrzega parę i robi kilka zdjęć. "Jane" (Vanessa Redgrave) nie jest zachwycona i chce negatywy. Widzi szansę na zabawę, więc drażni ją i odkrywa, że jest naprawdę zdesperowana, aby je zdobyć, a także, po przejrzeniu zdjęć, że przypadkowo sfotografował morderstwo! Kto co zrobił komu, dlaczego, i co może zyskać z sytuacji, która teraz go elektryzuje? Co właściwie się stało i co "Jane" ma z tym wspólnego? Ma bardzo żywą, bohemyjską atmosferę lat 60. od początku do końca, a Hemmings jest w swoim żywiole jako dość nielubiany, manipulacyjny playboy. Redgrave również wypada dobrze, gdy zranialność jej postaci - chociaż nie wiemy do czego dokładnie - jest również dobrze uchwycona, gdy tajemnica pogłębia się. Ocena X dotyczy tylko cycków i dup. Tutaj nie ma nic strasznego ani graficznego, aby przerażać widza, zamiast tego dostajemy thriller osadzony w świecie huligaństwa i rozrzutności, a podczas gdy Redgrave wydaje się być bardziej niechętną odwiedzającą to terytorium, Hemmings wygląda naturalnie. Tak, jest to trochę przestarzałe, ale sam wątek nadal jest wart obejrzenia.