Ta recenzja jest pełna wulgaryzmów i adres URL, więc nie możemy jej przetłumaczyć.
Ta recenzja jest pełna wulgaryzmów i adres URL, więc nie możemy jej przetłumaczyć.
Awaria auta zmusza zakochanych Maję i Ryana do przenocowania w obcym domu w środku lasu. Pukanie do drzwi, które rozlegnie się późną nocą, będzie początkiem ich koszmaru. Terroryzowani przez trójkę zamaskowanych nieznajomych, muszą walczyć o życie. Dlaczego zostali zaatakowani? Jaką tajemnicę skrywa mroczna miejscowość? Żeby poznać odpowiedzi na te pytania, muszą przeżyć do świtu.
Maya
Ryan
Gregory
Shelly
Jasmine
Sheriff Rotter
911 Operator / Nurse Danica
Deputy Walters
Chris Sampson
Billy Bufford
Debbie
Howard
Carol
Jeff Morell
Rudy
Marcus
Lucy
Larry
Dougie
Stanowisko | Nazwy |
---|---|
Reżyser Reżyser | Renny Harlin |
Producent Producent | Courtney Solomon , Mark Canton , Christopher Milburn , Gary Raskin , Charlie Dombeck , Alastair Burlingham , Charlie Dombek |
Producent wykonawczy Producent wykonawczy | Andrei Boncea , Dorothy Canton , Roy Lee , Rafaella Biscayn-Debest , Kia Jam |
Koproducent Koproducent | Rafaella Biscayn-Debest , Alberto Burgueño , Juan Antonio García Peredo , Johanna Harlin |
Nadzorujący produkcję Nadzorujący produkcję | Rasto Kuril |
Obsada Obsada | Alex Johnson , Sydney Shircliff |
Logo | Firma |
---|---|
![]() |
Lionsgate
US
|
![]() |
Lipsync Productions
GB
|
Sherbone Media
US
|
|
Fifth Element Productions
US
|
|
Stream Media
US
|
Język |
---|
English |
Co sądzą inni widzowie
Ta recenzja jest pełna wulgaryzmów i adres URL, więc nie możemy jej przetłumaczyć.
Ta recenzja jest pełna wulgaryzmów i adres URL, więc nie możemy jej przetłumaczyć.
'The Strangers: Chapter 1' to rozczarowanie. Dobrze ustawia atmosferę z napięciem i trzyma się razem silną ścieżką dźwiękową, wizualnie pod względem kinematografii i dosłownie w przypadku masek jest…
'The Strangers: Chapter 1' to rozczarowanie. Dobrze ustawia atmosferę z napięciem i trzyma się razem silną ścieżką dźwiękową, wizualnie pod względem kinematografii i dosłownie w przypadku masek jest to całkiem skuteczne, ale film naprawdę nie robi wystarczająco - z tymi wyżej wymienionymi pozytywami i ogólnie. Zaczyna na ekranie opisując nadchodzące wydarzenia jako 'brutalne', a jednak pod koniec nie czuję, że widziałem(a) cokolwiek godnego uwagi; tylko standardowe danie horroru, w najlepszym przypadku, naprawdę. Madelaine Petsch i Froy Gutierrez są dobrzy w głównych rolach, muszę przyznać, chociaż niektóre z ich decyzji postaci (jak to jest typowe dla tego gatunku, przypuszczam) są frustrująco głupie; patrzę na ciebie w szczególności, Gutierrezowy Ryan. Nie jest o wiele lepsza ani niektóra z ich części dialogowej. Ogólnie jestem rozczarowany(a), ponieważ to mogło być naprawdę świetne. Zamiast tego zostajemy z czymś, co osobiście sklasyfikował(a)bym jako słabe, niestety. Rozdziały 2 + 3 mogą poprawić rzeczy, miejmy nadzieję, ale nie będę zaskoczony(a), jeśli w tych kolejnych odsłonach po prostu się to powtórzy, miejmy nadzieję, że nie w tym przypadku. Niemniej jednak miło było zobaczyć, że sala kinowa była na tę okazję bardziej zapełniona niż zwykle, choć było więcej niezadowolonych chichotów niż pożądanych strachów od tych w pobliżu.
To przerobienie znacznie lepszej oryginalnej wersji było fatalnym rozczarowaniem. Próba stworzenia trylogii lub franczyzy wymaga zapewnienia, że każdy film może stanąć na własnych nogach. Niestety,…
To przerobienie znacznie lepszej oryginalnej wersji było fatalnym rozczarowaniem. Próba stworzenia trylogii lub franczyzy wymaga zapewnienia, że każdy film może stanąć na własnych nogach. Niestety, ten film nie osiąga tego celu i prezentuje nudną strukturę trójaktową, w której nic istotnego się nie dzieje.
Film The Strangers: Chapter One jest kompletnie pozbawiony tego, co uczyniło z filmu The Strangers (2008) tak fascynujący i groźny. Obcy z tytułu są od razu w niekorzystnej sytuacji tym razem,…
Film The Strangers: Chapter One jest kompletnie pozbawiony tego, co uczyniło z filmu The Strangers (2008) tak fascynujący i groźny. Obcy z tytułu są od razu w niekorzystnej sytuacji tym razem, ponieważ oczywiście nie mają już elementu zaskoczenia po swojej stronie. Widzieliśmy to wszystko wcześniej, jak cicho poruszają się w cieniu, obserwując swoje niewinne ofiary, zanim w końcu zaatakują je bez litości i skruchy. Skoki strachu są wszystkie łagodne i zniszczone dobrze oznakowanymi i mało pomysłowymi kątami kamery, i jest to niefortunne, że pchnięcia na końcu są faktycznie pokazane, a już nie sugerowane (ludzka wyobraźnia jest jednym z najbardziej subtelnie potężnych sojuszników, którego reżyser może użyć w takich chwilach). Niemniej jednak jest trochę zaskakujące, że ten film nie jest o wiele bardziej męczący i monotonny, ale mimo to nigdy nie udaje mu się podnieść ponad bycie przeciętnym i zbyt znajomym marnowaniem czasu, który może pochwalić się tylko kilkoma nieistotnymi i nieinspirującymi zmianami w formule użytej w pierwszym filmie.