Patrząc ci w oczy, widzę raj.
Patrząc ci w oczy, widzę raj.
Jonathan (Andrew McCarthy) projektuje wystawowe okna w domu handlowym. Pewnego dnia jeden z jego manekinów ożywa i od tego momentu pomaga mu w pracy. Razem tworzą witryny, które przyciągają tłumy klientów do sklepu. Niestety, w obecności innych ludzi manekin zmienia się w lalkę, a tylko Jonathan widzi w niej Emmę - kobietę z krwi i kości.
Jonathan Switcher
Ema 'Emmy' Hesire
Claire Prince Timkin
Mr. Richards
Captain Felix Maxwell
Roxie Shield
Hollywood
B.J. Wert
Armand
Emmy's Mother
Mannequin Factory Boss
Factory Worker
Superdad
Superkid
Balloon Boss
Head Gardener
Pizzeria Manager
Effete Executive
Male Sales Clerk
Wino
Stanowisko | Nazwy |
---|---|
Reżyser Reżyser | Michael Gottlieb |
Scenariusz Scenariusz | Michael Gottlieb , Edward Rugoff |
Producent Producent | Art Levinson |
Producent wykonawczy Producent wykonawczy | Joseph Farrell , Edward Rugoff |
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej | Sylvester Levay |
Operator zdjęć Operator zdjęć | Tim Suhrstedt |
Montażysta Montażysta | Richard Halsey , Frank E. Jimenez |
Producent pomocniczy Producent pomocniczy | Catherine Paura |
Koproducent Koproducent | Catherine Paura |
Nadzorujący postprodukcję Nadzorujący postprodukcję | Norman Wallerstein |
Kaskaderzy Kaskaderzy | Bobby Bass , Peter Bucossi , Steve M. Davison , Frank Ferrara Sr. , Pat Romano , Ronnie Rondell Jr. |
Koordynator kaskaderów Koordynator kaskaderów | Buddy Joe Hooker |
Logo | Firma |
---|---|
![]() |
20th Century Fox
US
|
![]() |
The Cannon Group
US
|
Gladden Entertainment
|
Język |
---|
English |
Co sądzą inni widzowie
Patrząc ci w oczy, widzę raj.
Patrząc ci w oczy, widzę raj.
'Manekin' to czysty ser i bardzo głupi, ale nie mogę zaprzeczyć, że to miły kawałek lekkiej rozrywki; jest uroczy, w swoim własny sposób. Andrew McCarthy i Kim Cattrall dobrze pasują do swoich ról,…
'Manekin' to czysty ser i bardzo głupi, ale nie mogę zaprzeczyć, że to miły kawałek lekkiej rozrywki; jest uroczy, w swoim własny sposób. Andrew McCarthy i Kim Cattrall dobrze pasują do swoich ról, podobnie jak wszyscy inni członkowie obsady; Meshach Taylor wyróżnia się reszty.
Po sprzeczce ze znakiem domu towarowego młody „Jonathan” (Andrew McCarthy) ratuje dzień i zyskuje pracę od właścicielki (Estelle Getty). To bardzo niepokoi szefa sklepu „Richardsa” (James Spader),…
Po sprzeczce ze znakiem domu towarowego młody „Jonathan” (Andrew McCarthy) ratuje dzień i zyskuje pracę od właścicielki (Estelle Getty). To bardzo niepokoi szefa sklepu „Richardsa” (James Spader), zwłaszcza gdy zaczyna robić świetne wrażenie na publiczności swoimi wystawami okiennymi. Za tę umiejętność musi podziękować starożytnemu Egipcjaninowi, który materializował się kilka tysięcy lat po kłótni z matką w świątyni w Edfu. Ona (Kim Cattrall) jest żywą i wesołą dziewczyną, ale jest ożywiona tylko wtedy, gdy są sami. W przeciwnym razie, no jest manekinem. Co nie wiedzą, to że „Richards” jest dwulicowym oszustem i współpracuje z konkurencyjnym właścicielem sklepu, aby ich wyeliminować z biznesu i zająć miejsce za 10 centów za dolara. Czy jego wystawy okienne mogą wygenerować wystarczająco dużo nowego biznesu, aby uratować miejsce, zanim zostanie odkryte jego tajemnica, albo zanim zostanie odwieziony do szpitala psychiatrycznego za swoje fetyszystyczne zachowanie z lalką o naturalnych rozmiarach? McCarthy był prawdopodobnie moim ulubieńcem z „Brat Packu” i przynosi do tej dosyć płaskiej i przewidywalnej, niemal kiepskiej, komedii pewne zuchwałe entuzjazm, który mu i Cattrall bardzo dobrze pasuje. Spader natomiast jest po prostu okropny i poza kilkoma typowymi zuchwałymi występami od Getty, tak jest praktycznie wszyscy inni w tej tandetnej romansidze. Jest to zapamiętane tylko za zamykającą piosenką „Nothing's Gonna Stop Us Now” od „Starship” i za sceną z futrami w oknie sklepowym, ale to już prawie wszystko. Oryginalność i popularność tego gatunku była już bardzo słaba, a to jest prawdopodobnie najbardziej jednorazowe ze wszystkich, ale jeśli masz pewien wiek, wciąż wywołuje nostalgiczny uśmiech.